بیوگرافی و مصاحبه با محسن یگانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیوگرافی و مصاحبه با محسن یگانه
نوشته شده در 24 شهريور 1389
بازدید : 2248
نویسنده : TAKPAR

بیوگرافی و مصاحبه با محسن یگانه

1)تاریخ دقیق و محل تولد:۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴-گنبد کاووس

۲)ویژگی های ماه تولدت:اردیبهشتی ها احساساتی و خوش قلب هستند.
۳)پدر(نام،سن و شغل):محمدرضا-درجهاد مشغول به کار بودند و ۲۳ اسفندماه ۶۴ در حالی که من فقط ۱۰ ماه داشتم،شهید شدند.آن زمان ۳۵ سالشان بود.
۴)مادر(نام،سن و شغل):رویا-۳۶ ساله-استاد دانشگاه
۵)همسر:- ۶)شغل دوم:کارم موسیقی است.آهنگسازی و تنظیم هم می کنم. ۷)اهل محله/ساکن محله:آزادگان گنبد کاووس-کامرانیه تهران ۸)معروف ترین فرد خاندان:پدرم ۹)خواهر:دو خواهر دارم. ۱۰)برادر:یک برادر دارم به نام کمیل ۱۱)تحصیلات:دانشجوی انصرافی ترم ۶ مهندسی صنایع دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب ۱۲)بهترین و بدترین دروس دوران تحصیل:بهترین:زبان انگلیسی و ریاضی و بدترین:ریاضی! ۱۳)بهترین معلم:همه معلم هایم خوب بودند اما آقای جاذبی معلم کلاس پنجم را که خیلی هم کتکم می زد دوست داشتم. ۱۴)تسلط به زبان خارجی:انگلیسی ام خوب است. ۱۵)قهرمان دوران کودکی:دیوید بکام ۱۶)بارزترین ویژگی اخلاقت:خیلی پیگیرم یعنی ول کن ماجرا نیستم. ۱۷)ایمان:نمی خواهم حرفش را بزنم.ایمان با عمل خوب است. ۱۸)صداقت:سعی می کنم دروغ نگویم. ۱۹)خجالت:اصلا خجالتی نیستم و خیلی هم پر رو هستم. ۲۰)عصبانیت:خیلی زیاد عصبانی و گاهی هم غیرقابل تحمل می شوم اما نیم ساعت بعد پشیمان می شوم. ۲۱)عاشق شدی؟۲بار-یک بار کم سن و سال بودم و دومی اش همین دو سال پیش بود. ۲۲)تکیه کلام:همینه که هست. ۲۳)نقطه ضعف:زود اعتماد می کنم و عموما از اعتمادم سو ء استفاده می شود. ۲۴)اهل خرافات هستی؟اصلا ۲۵)اولین باری که خواندی:من قاری قرآن بودم و در مسابقات کشوری هم مقام هایی را به دست آوردم.آشنایی من با قرآن و تلاوت کتاب خدا اولین قدم های من بود. ۲۶)خواننده محبوب:عقیلی ۲۷)گروه موسیقی:جیپسی کینگز ۲۸)هنرپیشه مرد:عزت الله انتظامی-جان استادهام ۲۹)هنرپیشه زن:هدیه تهرانی-آنجلینا جولی ۳۰)فیلم سینمایی:سنتوری-Next ۳۱)برنامه تلویزیونی محبوب:زیاد نمی بینم اما ماه عسل با صدای خودم برایم خاطره خوبی بود. ۳۲)ترانه محبوب:قصه دل کندن من از عبور یه غریبه... ۳۳)موزیک ویدئو:نظری ندارم. ۳۴)نویسنده محبوب:زیاد کتاب نمی خوانم. ۳۵)کتاب محبوب:گزیده اشعار قیصر امین پور ۳۶)شاعر:قیصر امین پور ۳۷)ترانه سرا:شخص خاصی مد نظرم نیست.الان ترانه های روزبه بمانی را دوست دارم. ۳۸)آهنگساز:شاید خود عقیلیمجری تلویزیونی:احسان علیخانی ۴۰)کارگردان:عباس کیارستمی-تارانتینو ۴۱)ورزشکار:علیرضا دبیر-محمدعلی کلی ۴۲)فوتبالیست:علی کریمی-دیوید بکام ۴۳)تیم فوتبال باشگاهی:پرسپولیس-منچستر یونایتد ۴۴)شخصیت کارتونی محبوب:واتو واتو ۴۵)کمدین:جواد رضویان-چارلی چاپلین ۴۶)اتومبیل(اتومبیل محبوب و اتومبیلی که داری):لامبورگینی بوگاتی-خودم پروتون Gen2 دارم. ۴۷)گل:رز ۴۸)پرطرفدار ترین ترانه ات:نشکن دلمو-باروبندیل ۴۹)تعداد فروش کل آأبومهایت:یک آلبوم رسمی به نام نفس های بی هدف داشته ام که تا الان حدود ۴۵۰۰۰۰ تا فروخته است. ۵۰)تاریخ اولین کنسرت:۲۱ اردیبهشت ماه ۸۵-نیشابور ۵۱)تعداد کنسرت ها و تعداد تماشاگر:خیلی زیاد بوده.در نیشابور،تهران،چابهار،قشم،امیدیه اهواز،گرگان،سلمانشهر(متل قو)،نمک آبرود،کرج،زاهدان و بارها جزیره کیش برنامه داشته ام.هلند و آلمان هم همین طور-قطعا بیش از صد هزار نفر تا به حال برنامه های مرا دیده اند. ۵۲)شاخص ترین تماشاگر کنسرت ات:استاد کامبیز روشن روان ۵۳)بهترین دوران زندگی ات:همین الان ۵۴)بهترین تصمیم زندگی ات:در ذهنم است اما نمی گویم! ۵۵)بهترین روز زندگی ات:روزی که آلبوم نفس های بی هدف منتشر شد. ۵۶)بهترین خوابی که دیدی:اگر بگویم از لطفش کم می شود. ۵۷)بهترین هدیه ای که تا به حال گرفته ای:یکی از بیماران ام اس شعری را با خط نستعلیق برایم نوشته بود که بسیار دوستش دارم. ۵۸)بزرگترین راز زندگی ات:ایمان ۵۹)هنری که هنوز رو نکردی:بازیگری ۶۰)سفر به ماه:ترجیح می دهم به جای این کار با اتومبیلم ایران گردی کنم. ۶۱)اگر جادوو گر بودی:وردی می خوندم تا اوضاع موسیقی ایران خوب بشود. ۶۲)تعطیلات آخر هفته:اصولا کنسرت دارم. ۶۳)کشور و شهر محبوب:هلند-رتردام ۶۴)به کدام کشورها سفر کرده ای:امارات(دبی)-هلند-آلمان-بلژیک ۶۵)مرد شماره یک جهان:حضرت امام زمان (عج) ۶۶)نابغه تاریخ موسیقی:از میان زنده ها ونجلیس ۶۷)بهترین دوستت:علی چراغعلی ۶۸)معروف ترین دوست غیر موسیقیا یی ات:با همه دوستم ولی کسی نیست که رابطه خیلی نزدیکی با او داشته باشم. ۶۹)مدیر برنامه ات:علی چراغعلی ۷۰)اهل تیپ و مد هستی؟هرچه دوست داشته باشم می پوشم. ۷۱)لباس مارک دار محبوب:فرقی نمی کند-هر برندی که لباس خوب داشته باشد. ۷۲)عطر:لالیک نورای ۷۳)سایت اختصاصی:هنوز ندارم ۷۴)علم بهتر است یا ثروت:هنر بهتر است. ۷۵)امور خیریه:هر روز باید صدقه بدهم و این کار را می کنم. ۷۶)نام آخرین ترانه زندگیت:الان دیگر نمی دانم.قبلا ترانه ای را مد نظر داشتم که آخرین کارم باشد اما به علی لهراسبی واگذارش کردم. ۷۷)مطالعه روزانه:فقط اینترنت.اخبار را از این طریق پیگیری می کنم. ۷۸)خواب(چند ساعت در روز می خوابی؟):زیاد می خوابم معمولا ۱-۱۲ شب می خوابم و ۳-۲ بعد از ظهر بیدار می شوم. ۷۹)سیگار:زیاد می کشم ولی برایم ضرر دارد. ۸۰)حیوانات و پرندگان(از چه حیوان یا پرنده ای نگهداری می کنی؟):از هیچ حیوانی ۸۱)بدترین استعدادت در ... دروغ گفتن ۸۲)بدترین تصمیم زندگی ات ... آمدن به سمت موسیقی!!! ۸۳)بدترین دوستت:با کسی که بد باشد دوست نمی شوم. ۸۴)بدترین روز زندگی ات:فوت خاله ام ۸۵)بدترین ترانه ای که شنیده ای:کارهای رپی که پر از فحش است. ۸۶)بدترین خوابی که دیدی:دو هفته پیش خواب دیدم که سرطان خون گرفته ام و مدام ساعت مرگم را بهم گوشزد می کنند. ۸۷)بدترین فیلمی که دیدی:اره ۵ -فیلم بدی بود. ۸۸)بازیگری در سینما:به وقتش!نمی خوام از کوپن خوانندگی ام استفاده کنم. ۸۹)اگر فیلمساز بودی درباره زدگی چه کسی یا چه موضوعی فیلم می ساختی؟ نمی دانم.رویش تمرکز نکرده ام. ۹۰)موسیقی سنتی:اصلا دوست ندارم. ۹۱)موسیقی راک و رپ:راک را دوست دارم اما رپ را زیاد نه. ۹۲)بابک بیات:خدا رحمتش کند.کارهایش حس عجیبی داشت. ۹۳)واروژان:یکی از افتخاران موسیقی ایران ۹۴)عباس کیارستمی:بهترین کارگردان و افتخار سینمای ایران ۹۵)شادمهر عقیلی:نه دیدمش و نه با او حرفی زده ام اما ورودم را به موسیقی مدیون او می دانم. ۹۶)ناصر عبداللهی:خدا بیامرزدش.ترانه راز را خیلی دوست دارم. ۹۷)جشنواره موسیقی:امسال خیلی از جشنواره انتقاد شد و نگاه های منتقدین منفی بود.نمی دانم چرا ؟؟؟ ۹۸)آرزوی دست نیافتنی و آرزوی محال:دوست دارم جزو بهترین موزیسین های موسیقی الکترونیک جهان باشم ولی شاید خود این هم محال باشد هر چند که به نظر من چیزی محال نیست. ۹۹)آرمانشهر(اتوپیا):به این فکر نکرده ام. 100)مرگ:خیلی راحت با مرگ کنار می آیم هرچند که در خواب اینگونه نبود.



:: موضوعات مرتبط: ﻣﻮﺳﯿﻘﻲ , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی و مصاحبه با محسن یگانه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: